Model AID w informacji zwrotnej. Jak udzielić pracownikowi feedbacku w modelu AID? Modele informacji zwrotnej (część 6)2023-05-30 15:28:29Model feedbacku AID (Action, Impact, Development) jest jednym z najpopularniejszych modeli udzielania informacji zwrotnej w dzisiejszych organizacjach. Model ten jest stosowany przez menedżerów, liderów, szkoleniowców oraz innych profesjonalistów, którzy chcą skutecznie i skutecznie... |
|
Wprowadzenie produktu na rynek. Czego nauczysz się od Apple?2023-05-25 14:17:40Wprowadzenie nowego produktu na rynek jest jednym z najważniejszych kroków w strategii biznesowej każdej firmy. Nowy produkt może pomóc firmie w zdobyciu nowych klientów, zwiększeniu sprzedaży, poprawie wizerunku firmy, a nawet otwarciu nowych rynków. |
|
Jak zarządzać zespołem? 10 skutecznych sposobów na poprawę efektywności pracy grupowej2023-05-10 13:49:34W dzisiejszych czasach zarządzanie zespołem jest niezbędnym elementem w każdej organizacji. Zespół składający się z wielu ludzi o różnych umiejętnościach i osobowościach może być wyzwaniem dla każdego menadżera. |
|
Model SBI w feedbacku. Jak udzielić pracownikowi feedbacku w modelu SBI? Modele informacji zwrotnej (część 4)2023-04-27 15:18:21Model feedbacku SBI (ang. Situation, Behavior, Impact) to podejście stosowane w udzielaniu informacji zwrotnej, które umożliwia skuteczną i konstruktywną komunikację między pracownikami i menedżerami. |
|
CZYM JEST FEEDBACK? JAK WYKORZYSTAĆ MODELE INFORMACJI ZWROTNEJ W PRACY?2023-04-03 13:42:20Feedback (informacja zwrotna) to jedno z najważniejszych narzędzi, które może być wykorzystane w biznesie, aby poprawić wyniki pracy i rozwój organizacji. |
|
Udane szkolenie z kierowania zespołem w Poznaniu2023-01-10 13:42:31Kierowanie zespołem pracowniczym w złożonej i dynamicznej rzeczywistości gospodarczej staje się wyzwaniem dla managerów wszystkich szczebli. |
|
Zdalna obsługa klienta. Jak obsługiwać klientów przez telefon, e-mail, chat i w social media?2021-12-27 12:55:53Zdalna obsługa klienta, to prowadzenie procesu obsługi klientów i komunikacja z nimi wykorzystująca nowoczesne rozwiązania technologiczne w postaci telefonu, korespondencji e-mail, komunikacji na czacie firmowym i platformach social media takich jak np. Facebook, Linkedin, Instagram czy innych. |
|
Product Manager. Zadanie - analiza rynku2021-02-01 14:17:26Jednym z kluczowych obowiązków Product Managera jest prowadzenie analiz rynkowych dla produktu / grup produktowych, za które jest odpowiedzialny. Do przeprowadzenia skutecznej analizy rynku potrzebne jest określenie przez Product Managera kluczowych aspektów rynkowych podlegających analizie... |
|
Bezpłatny e-book "Motywowanie pracowników. Wszystko, co manager powinien wiedzieć i umieć2021-01-19 15:28:14Oddajemy w Państwa ręce e-book "Motywowanie pracowników. Wszystko, co manager powinien wiedzieć i umieć" przygotowany przez trenerów praktyków biznesu B&O NAVIGATOR, ekspertów od zarządzania pracownikami. |
|
Jak zarządzać zespołem?2020-09-09 14:48:18Jak zarządzać zespołem? Pytanie z pozoru proste. Prawda? Jednak odpowiedź nie należy do łatwych i nieskomplikowanych. W dużym skrócie, możemy powiedzieć, że zarządzanie zespołem wymaga interdyscyplinarnych kompetencji managerskich związanych z rekrutacją pracowników (członków zespołu)... |
Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń B&O NAVIGATOR
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.